Holes in Heaven, een docu over HAARP

Alles is Frequentie, door die frequenties te manipuleren zijn mooie resultaten te bereiken. Uitwisseling van manieren en resultaten. Nanotechnologie

Moderators: robin, Frank Bonte

Holes in Heaven, een docu over HAARP

Berichtdoor Wim Vos op 04 jul 2005, 18:24

Volgens het Pentagon een onschuldig wetenschappelijk onderzoekscentrum maar volgens vele deskundigen is dit Amerika?s geheime wapen die de Nieuwe Wereldorde met rasse schreden dichterbij moet brengen. Sommigen sluiten niet uit dat HAARP de tsunami in de Indische Oceaan heeft veroorzaakt.
zie:
http://vrijeenergiemachine.nl/Haarp-holes-in-heaven.rm
Wim Vos
Site Admin

Re: Holes in Heaven, een docu over HAARP

Berichtdoor Jakab op 06 sep 2008, 01:15

Het HAARP-project.

“Het High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) is een onderzoeksproject om processen in de ionosfeer te begrijpen, te simuleren en te controleren, hetgeen kan leiden tot veranderingen van communicatie- en observatie-systemen.”

Zo begint wikipedia..

De link is de volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/HAARP

Het begon dus allemaal netjes als een onderzoeksproject.
Al snel genoeg bleek dat de Haarp allerlei vernieuwingen zou gaan brengen: op militair gebied (defensie), op communicatief gebied (m.n. voor onderzeeërs), op radartechnisch gebied, op gebied van controle (om na te gaan of (nucleaire) verdragen nagekomen worden) en geografisch gebied (het detecteren van brandstoffen en minerale stoffen).
Net zo snel bleek echter ook dat het project geheel en al een militair project ging worden, en natuurlijk ging het alleen maar om defensie, hè! Degenen die de ontwikkelingen kritisch naliepen, merkten dat er gemanipuleerd, gezwegen en gelogen werd en dat er staatsbudgetten spoorloos verdwenen.
Kortom die HAARP moet nogal wat kunnen dan! En uiteraard, het oude liedje weer, moet je dat woord ‘defensie’, ook wat ruimer opvatten. Het project vloeide overigens min of meer voort uit het Starwars project.
Velen gingen achter de feiten aan en vonden die ook.

Een kritisch filmpje (het duurt ongeveer 10 minuten). Het legt uit hoe de HAARP werkt, wat het systeem kan en waarvoor men het mogelijk beoogt te gaan gebruiken.
http://youtube.com/watch?v=nPusHeDlBxQ

Nog zo’n filmpje (ook dit duurt ongeveer 10 minuten).
Inhoudelijk zijn er veel overeenkomsten met het eerder genoemde filmpje, maar misschien is de uitleg in deze beter en ook is de spreker iets beter te volgen. Tja, vaak is het zo dat je zo’n filmpje vaker moet bekijken en beluisteren om alles op te kunnen nemen, maar voor een goed begrip kan het de moeite waard zijn, en zelfs in dat geval is de tijdbesparing vergeleken met een boek uitlezen enorm.
http://youtube.com/watch?v=MnRPZOUVhJ4&feature=related

Als er twee mensen zijn, die de zaken goed gevolgd en bestudeerd hebben, dan zijn dat Dr. Nick Begich en Jeane Manning wel. Alles wat ze weten is onomwonden en uitgebreid vermeld in hun boek: “Angels Don’t Play This Haarp: Advances in Tesla Technology”.
Hun website heet earthpulse en verband houdend met hun boek een link van deze site:
http://www.earthpulse.com/src/subcatego ... subcatid=2
De tekst over “Vandalisme in de lucht” is steengoed maar wel erg lang, noem het een lang uitgevallen uittreksel van hun boek!

Ik zet even een paar dingen op een rijtje:
De HAARP kan de ionosfeer flink ophitten en kan de moleculaire toestand van de ionosfeer veranderen, kan er een plasma-laag creëren, die diverse doeleinden dient.
De HAARP kan insnijdingen, gaten in de ionosfeer maken.
De HAARP kan electromagnetische pulsen geven met de kracht van nucleaire explosies, de uitwerking is weliswaar geheel anders maar de kracht is er niet minder om.
De HAARP kan geomagnetische fluxlijnen verstoren en aanpassen om als ruimteschild te dienen.
De HAARP kan communicatie systemen uitschakelen en zelf een nieuwe creëren en die in stand houden.
De HAARP kan instabiele bewegingen in de atmosfeer veroorzaken en kan ook het weer beïnvloeden.
De HAARP kan straling produceren met een frequentie die mentale processen beïnvloedt, hetgeen leidt tot fysiologische en perceptuele afwijkingen en desoriëntatie (bij mens en dier). De straling van HAARP kan tot diep in de aardbodem doordringen.

Nou ja, over defensie gesproken!
De opdrachtgever achter de schermen, die die HAARP wil, moet dan wel erg bang zijn! Deze wil zijn macht uitbreiden maar ondervindt kennelijk tegenwerking van kaliber. Tegenwerking vanuit de kosmos (HAARP wil straling, berichten en ook projectielen tegenhouden), tegenwerking vanuit ondergrondse centra (al weten we er zo goed als niks van dat die bestaan), tegenwerking uit onze wereld. En bij dat laatste zijn niet wij, gewone mensen, in eerste instantie het mikpunt, wij zijn alleen maar speelballetjes, maar er gebeurt heel veel in onze wereld, waarvan we nauwelijks iets in de gaten hebben. Het is wel zo, dat als een land of gemeenschap niet naar de pijpen van de machthebbers achter de schermen wil dansen, dat de betreffenden dan kunnen rekenen op een actie, maar goed van zo’n demoraliserende politiekvoering staat de mensengeschiedenis bol.

Kortom, de aanval zal wel weer de beste verdediging moeten zijn dan en dus komen we terug op het ouderwetse oorlog voeren.
Heel alarmerend is dat technieken om het milieu te modificeren teneinde een staat of land te vernietigen of te beschadigen, aanvaard (zogenaamd algemeen maar dus niet door óns) zijn!
Hierbij moet gedacht worden aan: manipulatie van het weer, beïnvloeding van het klimaat, smelting of destabilisatie van het poolijs, verdunning van de ozonlaag, opwekking van aardbevingen, beïnvloeding van oceaangolven, manipulatie van hersengolven.
De methode: identificatie van instabiliteiten en vervolgens daar een geringe energie aan toevoeren om een grote energie vrij te maken. Nou, hier komen de HAARP en de ionosfeer in de kijker!

Wat dit laatste betreft heeft Dr. Nick Begich een rake en meesterlijk illustratieve, informerende tekst geschreven. Deze is vrij kort en goed leesbaar. Een aanrader om toch even te lezen!
De link: http://www.earthpulse.com/src/subcatego ... subcatid=8

Maar nou heeft het er de schijn van dat men al aan het experimenteren is om te zien hoe goed dat HAARP is met agressieve manipulatie.
Een filmpje (duur: ongeveer 10 minuten):
http://youtube.com/watch?v=InV0cVH6KZc&feature=related

Ik vind dit een fantastisch goed samengesteld filmpje en de boodschappen erin zijn duidelijk. Afijn, het geeft te denken!!!

Nou zijn vele ingrediënten van het HAARP project voortgekomen uit Tesla technologie, alleen het merkwaardige is, dat we er zo goed als niks vanaf weten. Het feit dat wij, gewone mensen, zo onwetend zijn, komt niet doordat we zo dom zijn, maar gewoon omdat een ‘elite’ gigantisch veel kennis achterhoudt. De theorie die tot HAARP leidde is al wel een halve eeuw oud, met de realisering is men al zo’n dertig jaar bezig. Het is dankzij een aantal kritische en fanatieke onderzoekers en wetenschappers dat we iets op de ‘elite’ hebben kunnen inlopen.

Ik vind dat dit alles over het HAARP project geweten ‘moet’ worden, ik ben geen voorstander van struisvogel-politiek.
Als je dit weet, dan kijk je misschien anders tegen de actualiteiten aan, en kijk je er een beetje doorheen wat er zoal door de media verkondigd wordt.
Wees verder gerust. Het ageren tegen de manipulatoren, is voor hen die daarvoor in de juiste positie zitten. En ook gaf ik al aan dat er al een gigantische tegenwerking is, anders was die gigantische soesa om die HAARP niet begonnen.
Onze taak is om bewust te blijven en open te staan. Blijf op de hoogte van de actualiteiten en de achtergronden doch als het niet in lijn is met wat je wil, besteed er dan ook meer tijd níet aan en houd je bezig met wat je wél wil.
Mijn stellige overtuiging is overigens, dat we een cultuurperiode gaan afsluiten en dat oorlog en manipulatie-politiek uit de tijd zijn, en dat de HAARP het beoogde ‘succes’ niet zal oogsten!
Jakab

Re: Holes in Heaven, een docu over HAARP

Berichtdoor Jakab op 10 nov 2009, 02:05

Ik wil graag weer wat nieuws vermelden dat over HAARP gaat of er verband mee houdt. Het nieuws op zich is inmiddels alweer oud maar ik vind het belangrijk genoeg om toch even te vertellen.

Het eerste wat ik onder de aandacht wil brengen is beïnvloeding van het weer.
Al heel lang heb ik in de gaten dat het weer het weer niet meer is. Dit sloeg ik gewoon gade gedurende langere tijd en ik kon niet anders dan tot de conclusie komen dat een mensenbrein m.b.v. techniek de veranderingen veroorzaakt.
Ik merkte verschijnselen op die ik niet eerder gezien had en die kenmerken vertoonden die de natuur onmogelijk veroorzaken kan.

De topconferenties die rond 1 april dit jaar in Europa gehouden werden boden een geweldige mogelijkheid om weermanipulatie aan te tonen.
Ik heb niet anders gedaan dan satellietfoto’s in de gaten houden. Iedereen zou dat kunnen doen, je kunt foto’s en filmpjes van allerlei satellieten op internet vinden.
Ik besef wel dat je enige routine nodig hebt om te kunnen onderkennen of een weersverloop nu gemanipuleerd is of niet, maar ik wil toch een poging doen om het fenomeen aan te tonen.

Ik heb binnen de afbeelding 10 plaatjes in chronologische volgorde geplaatst.
Om het proces echt optimaal te kunnen zien zou je eigenlijk de afbeelding moeten downloaden en weer in 10 plaatjes moeten knippen om die vervolgens achter elkaar af te spelen.

Afbeelding

Het begon allemaal met een heel droog voorjaar. Er was wel bewolking maar er kwam maar verrassend weinig neerslag uit. Maar op 28 maart (zie plaatje 1) zat er van achter Ierland een pluk bewolking aan te komen en ik hoor Peter Timoveeff nog zeggen, dat daarmee verlossende neerslag zou aankomen. Twee dagen later zei hij overigens dat de neerslag toch een andere koers aangenomen had en aan het oplossen was en dat we nog een weekje op neerslag zouden moeten wachten.
Laat ik hier terzijde nog een opmerking plaatsen over de personen die het weerbericht op TV staan te verkondigen. Het valt bijzonder op, hoe deze mensen de Nederlandse taal staan te verkrachten. Er komt haast geen enkele grammaticaal fatsoenlijke zin uit hun mond. Om over (samengestelde) volzinnen nog maar niet te spreken. Nu zijn medewerkers van de meteorologische dienst mijns inziens niet mensen die allemaal staan te stoethaspelen, dus ik heb het idee dat deze mensen tijdens hun weerpraatje door transmissies van bepaalde frequenties gestoord worden en dat zou duiden op HAARP-techniek! Ook heb ik het idee dat zij enorm gecensureerd worden en hen opgelegd wordt wat ze moeten zeggen, ook als dat indruist tegen hun eigen visies. En het kan niet anders dan dat zij bepaalde manipulaties in de gaten hebben, doch het uiten daarvan zal hen verboden zijn, en dit is ook iets wat hen het spreken zeker zal bemoeilijken.

Welnu, als je goed kijkt dan zie je op plaatje 1 van 28 maart van links onderuit een bijna langwerpige rechthoekige vorm verschijnen, het lijkt misschien een beetje op een ouderwetse houtschaaf. De schuin van Spanje tot in Noord-Duitsland omhooglopende onderlijn is erg scherp, erg onnatuurlijk alsof op die rand de bewolking ’weggebrand’ wordt.
Plaatje 2, 3 en 4 zijn van 31 maart. Je kunt de rechthoekige vorm nog redelijk goed zien maar belangrijker is dat de bewolking zowel ten noorden als ten zuiden ervan over een enorm uitgestrekt gebied oplost. Een heel grote open plek is ontstaan met glasheldere lucht. Op de weerkaarten werd een hogedrukgebied getekend, dat zag ik ook zomaar ontstaan maar dat zou nog kunnen. De luchtdrukwaarden waren echter met waarden rond 1020mbar in het geheel niet hoog voor een hogedrukgebied van dergelijke proporties.
Welnu, om die open lucht ging het. Obama alsook andere leiders van belang kwamen naar diverse plaatsen in Europa voor een serie topbijeenkomsten. Het zal beslist de bedoeling geweest zijn om een absoluut transparante lucht te creëren die het satellieten mogelijk maakte werkelijk elke decimeter te zien. En zo geschiedde het.
Op plaatje 5 en 6 van 1 april kun je alle locaties van bijeenkomsten inclusief de routes voor het verkeer ertussen volkomen onbewolkt zien. Je ziet in het zuiden nog even wat bewolking in noordelijke richting opdringen maar op plaatje 7 en 8 van 2 april is die bewolking aan de zuidkant ook helemaal weg en ligt Praag onder een stralende lucht te wachten tot Obama er op 5 april zijn toespraak gaat houden.
De lucht boven Praag en omstreken blijft ook open maar ik heb er helaas geen plaatjes van. Plaatje 9 is van 8 april en daarop is centraal Europa nog altijd open. Wel kun je nu iets anders zien wat heel vreemd is en dat is een slingerende band van open lucht, heel lang en in noord-zuid richting georiënteerd, en welke ook over Nederland heen loopt. Twee luchtstromen die in tegengestelde richting met grote kracht langs elkaar heen schuiven. In de linker bovenhoek zie je weer zo’n schaaf als in plaatje 1 in opbouw. Kijk maar naar plaatje 10 van 12 april. De schaaf-vorm is nu wat noordelijker en iets anders georiënteerd. Mijns inziens een volstrekt onnatuurlijke situatie.
Op 13 en 16 april kreeg centraal Europa twee enorm koude sneeuwbalvormige wolkenmassa’s op zich afgevuurd, misschien als nadenken bedoeld aan degene (’hoge vorst’ ?) die ons in Europa was komen bezoeken.

Samenvattend vallen mij de laatste jaren 3 anomalieën op:
Enorm langgerekte en in de regel smalle open banden die meestal in noord-zuid richting lopen (ideale uitgangssituaties voor tornado’s en snelle luchtbewegingen). Rechthoekige open vormen en heel lange scherpe afrandingen van bewolking. Door corioliskrachten (draaiende bewegingen die de oorsprong vinden in de roterende beweging van de Aarde) zijn die langgerekte rechte lijnen vrijwel onmogelijk en ik zag ze vooreen slechts af en toe in straalstromen, zeg maar in strepen waar de lucht zo snel stroomt dat de bewolking helemaal uiteen getrokken wordt.

Afijn, ik hoop dat ik een beetje heb kunnen aantonen hoe er met het weer gemanipuleerd wordt, en wel met doeleinden die de bevolking niet tot nut zijn, integendeel ...
Ik zou ook nog enkele manipulaties in de weerberichtgeving aan de orde kunnen brengen, en ook heeft Nederland dit jaar een alarmsysteem gekregen, hetgeen een zeer manipulatief middel zal blijken, maar dezen vallen buiten het bestek van deze topic. Ik zal volstaan met te zeggen, dat deze manipulaties de mensen een beeld van het weer en met name van weersveranderingen geven, dat ronduit gezegd niet waar is. En wat er echt aan het weer verandert, is door een mensen-elite met haar techniek bewerkstelligd.

Opmerking:
Ook het fenomeen chemtrails heeft de oplettende wereld in de gaten. Ook dezen worden voor weersbeïnvloeding gebruikt. In het geval zoals in dit artikel beschreven, acht ik dat niet eens alleen gezien de enorme omvang vrijwel uitgesloten.
Jakab

Keer terug naar Hoogfrequent