door PAUKEROCK op 01 maart 2009, 15:03
Hallo,
hier ben ik nog eens na lange tijd. Moest het jullie interesseren, ik ben de laatste tijd veel in contact geweest met de groep Byron new energy (een Australische groep die één of andere band heeft met Joe zelf). ze zijn op dit moment vooral bezig met een wagen te laten draaien, uitsluitend op de Joe Cell, zonder enige andere vorm van brandstof. Ik ga hier niet te veel over uitwijden omdat dit al de derde keer is dat ik dit bericht schrijf en probeer te posten, zonder succes. Later zal ik hier zeker meer informatie over doorgeven. ZE hebben mij nieuwe afmetingen voorgesteld voor de Joe Cell die beter geschikt zouden kunnen zijn om dit doel te bereiken. Ik zal deze zeker nog bezorgen aan jullie maar op dit moment ben ik niet thuis aan mijn eigen computer. En ik ben ook met enorm veel andere dingen bezig, maar ik denk dat we onze blik veel ruimer moeten laten omdat ik verschillende wetenschappers gevonden hebben die raakpunten hebben met dezelfde soort van energie en natuurlijke fenomenen en natuurlijke fenomenen ontdekt heb, die daar ook wel eens mee te maken zouden kunnen hebben. (Tesla, Schauberger, John Waral Keelee en andere waar ik op dit moment niet op kan komen). Ik hou jullie zeker nog op de hoogte, ook zal ik jullie proberen een link te bezorgen naar een boek over Schauberger als jullie dat willen. Maar geef mij hiervoor wat tijd. Dit boek is vrij te downloaden.
Als er iemand mij kan helpen, ik ben op zoek om een thermoform-oven te maken van dubbel glas en op te warmen met een frenell-lens, om een paraboolspiegel te maken van 2m diameter.
Tot later!