joe cell (likke motrs)

Discussie over de Joe Cell, wat voor materialen, ervaringen, etc.

Moderators: robin, Frank Bonte

joe cell (likke motrs)

Berichtdoor PAUKEROCK op 19 aug 2008, 20:55

goedendag ben niew hier in deze groep en heb een aantal vragen
in een van de filmpjes over de joe sel op de site begint joe te praten over een inplozie motor likke motor( dit is mischien verkeerd geschreven mijn verontschuldiging hiervoor)
is er iemand op de hoogte van deze motoren of waar ik er meer informatie kan van vinden het zou gaan over een inplozie motor
PAUKEROCK

Re: joe cell (likke motrs)

Berichtdoor Wim Vos op 28 aug 2008, 21:20

Hoi Paukerock,

Allereerst welkom op het forum.

Een Joe Cell is meer ter ondersteuning van/voor een explosie motor (een gewone verbrandingsmotor). Wel moet de ontsteking vervroegd worden bij gebruik met een Joe Cell maar het blijft explosie.

Hoopt dat dat wat duidelijk maakt.
gr
Wim

PAUKEROCK schreef:goedendag ben niew hier in deze groep en heb een aantal vragen
in een van de filmpjes over de joe sel op de site begint joe te praten over een inplozie motor likke motor( dit is mischien verkeerd geschreven mijn verontschuldiging hiervoor)
is er iemand op de hoogte van deze motoren of waar ik er meer informatie kan van vinden het zou gaan over een inplozie motor
Wim Vos
Site Admin

Berichtdoor PAUKEROCK op 01 sep 2008, 15:40

begrijp het konsept van een joe sel denk ik
maar in het filmpje genaamd joe zelf praat hij nog over allerlij verschillende andere dingen gaat mij wel heel ver als ik hem zelf zou kunnen berijken vroeg ik het hen zelf
want de bewering dat er een inplozie motor bestaad die werkt vind ik opzig wel intresant
ik heb wel al naar het werk van teslar gekeken en anderen zoals john walter keelee of viktor schrauberger
op een gegeven moment doet joe zelf de beweering dat bij een motor waar de draaisnelhijd door de voorontsteking geregeld word een van de allereerste motoren
op lucht zou blijven draaien wil ik wel eens in de praktijk uittesten
deze motoren bestaan dat weet ik
ook bestaan er motoren die zowel op diezel als op benzinne draaien ik ken iemand die er zo een heeft
dan doet hij ook de bewering dat motoren die op petrolium draaien ook op water draaien dacht ik verstaan te hebben
die motoren schakelen over van benzinne naar petrolium die bestaan ook heb er zelf nog zo een gehad
maar inplozie motoren zou ik heel graag meer over vinden of joe zelf vanwaar komen die filmpjes ????
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 12 sep 2008, 10:27

ik zal het nog eens apart vragen
HOE KAN IK DE OORSPRONG VINDEN VAN DE FILMPJES OVER JOE ZELF
OF ANDERE JOE SEL FILMPJES
PAUKEROCK

Berichtdoor Wim Vos op 12 sep 2008, 13:04

PAUKEROCK schreef:ik zal het nog eens apart vragen
HOE KAN IK DE OORSPRONG VINDEN VAN DE FILMPJES OVER JOE ZELF
OF ANDERE JOE SEL FILMPJES

Even op het draaiende filmpje klikken dan start het filmpje opnieuw op in een nieuw venster. In je adresruimte van je brouwser staat dan het adres.
Er zijn heel veel filmpjes over de Joe Cell te vinden op Youtube.

succes.
Wim Vos
Site Admin

Berichtdoor PAUKEROCK op 15 sep 2008, 09:51

heb geprobeerd om een filmpje af te spelen
heb er met de linker muisknop opgeklikt 1maal deed niks
2maal dan werd het alleen maar groter
dan met rechter muisknop dan kwam er setting op
en over adobe flasch player
dan ben ik naar joe cel kwestion gegaan film
en er kwam geen source op ?
nu is het gelukt ben naar die source gegaan en hoe kom ik nu meer te weten
ze vernoemen op een gegeven moment yahoo groeps joe sel 2site
hoe kom ik daar
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 15 sep 2008, 10:05

heb dit weekend naar oldtimer schow gewweest heb daar gepraat met een technieker over een international mogul
die twee cylinders heeft die in dezelvde lijn liggenen naar buiten gaan dus de krukas ligt in het midden die de ontsteking geeft door middel van kontakt punten die in de sylinder zitten die wanneer ze open gaan een vonk trekken deze ontsteken buirtelings dan de ene sylinder dan de andere dus links rechts
de diameter van de twee sylinders waren gelijk een diameter van 30cm
hij was ook aan het vertellen van een diezel motor zonder diezelpomp of injektoren die toch draajt hij zuigt zijn diezel zelf aan volgens wat hij nodig heeft
ga hem eens gaan bekijken denk ik
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 14 okt 2008, 08:46

hey ik ben bezig om een natuurlijke regenwaterzuivering te maken met draajkolken is er iemand bekend met het werk van viktor schouberger.
heeft iemand daar boeken over liggen of artikels wil een test opstelling maken.
om water op een natuurlijke manier drinkbaar te maken en te proberen bronwaterkwaliteit te verkrijgen
zou graag ook een opstelleing maken om de energie in het gefilterde water te meten weet hoe het er ongeveer moet uitzien maar de naam ontsnapt me even is er iemand die zoiets al gemaakt heeft?
of een beschrijving heeft hoe zoiets gemaakt moet worden
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 14 okt 2008, 09:28

hey heb de naam opgezacht het noemt een kelvin water dropper uitgevonden door lord kelvin in het engels welliswaar
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 28 okt 2008, 20:27

ik ben van plan om dit te proberen maken door het stromen van het water door een dunne naald en door(geen volledigge beschrijving) de ringen krijg je een pozitieve en negatie zijde de spaining tussen de twee loopt op daardoor krijgt men na verloop van tijd een vonk die overspringt tussen twee polen(zogezegd zou dit statische electrisitijt opbouwen)als ik het goed begrepen heb tenminste
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 01 maart 2009, 15:03

Hallo,
hier ben ik nog eens na lange tijd. Moest het jullie interesseren, ik ben de laatste tijd veel in contact geweest met de groep Byron new energy (een Australische groep die één of andere band heeft met Joe zelf). ze zijn op dit moment vooral bezig met een wagen te laten draaien, uitsluitend op de Joe Cell, zonder enige andere vorm van brandstof. Ik ga hier niet te veel over uitwijden omdat dit al de derde keer is dat ik dit bericht schrijf en probeer te posten, zonder succes. Later zal ik hier zeker meer informatie over doorgeven. ZE hebben mij nieuwe afmetingen voorgesteld voor de Joe Cell die beter geschikt zouden kunnen zijn om dit doel te bereiken. Ik zal deze zeker nog bezorgen aan jullie maar op dit moment ben ik niet thuis aan mijn eigen computer. En ik ben ook met enorm veel andere dingen bezig, maar ik denk dat we onze blik veel ruimer moeten laten omdat ik verschillende wetenschappers gevonden hebben die raakpunten hebben met dezelfde soort van energie en natuurlijke fenomenen en natuurlijke fenomenen ontdekt heb, die daar ook wel eens mee te maken zouden kunnen hebben. (Tesla, Schauberger, John Waral Keelee en andere waar ik op dit moment niet op kan komen). Ik hou jullie zeker nog op de hoogte, ook zal ik jullie proberen een link te bezorgen naar een boek over Schauberger als jullie dat willen. Maar geef mij hiervoor wat tijd. Dit boek is vrij te downloaden.
Als er iemand mij kan helpen, ik ben op zoek om een thermoform-oven te maken van dubbel glas en op te warmen met een frenell-lens, om een paraboolspiegel te maken van 2m diameter.
Tot later!
PAUKEROCK

Berichtdoor PAUKEROCK op 12 mei 2009, 22:08

1e buis 5.08cm lengte19.2786
2e buis6.35cm 19.2786
3e buis7.62cm 19.2786
4e buis10.16cm 19.2786
5e buis12.7cm 24.3586

di zijn de maten die ik doorgekregen heb als het iemand intreseert deze zijn omgerekend van duimse maten vraag me niet naar de exakte duimse maten die weet ik niet meer dan moet ik ze opzoeken
PAUKEROCK

exakte duimse maten

Berichtdoor bepe op 18 jan 2010, 18:59

PAUKEROCK schreef:
di zijn de maten die ik doorgekregen heb als het iemand intreseert deze zijn omgerekend van duimse maten vraag me niet naar de exakte duimse maten die weet ik niet meer dan moet ik ze opzoeken

't zijn:
1.2.3.4. en 5 duim
bepe

exakte duimse maten

Berichtdoor bepe op 18 jan 2010, 19:00

PAUKEROCK schreef:

't zijn:
1, 2, 3, 4 en 5 duim
bepe

Keer terug naar Joe Cell