MMS bij dieren

MMS is een mineraal supplement dat het Immuunsysteem extra kracht geeft waardoor het zelfgenezend vermogen van ons lichaam wordt aangesproken. (Dit is een onafhankelijke forum)

Moderators: robin, Frank Bonte

MMS bij dieren

Berichtdoor topaas op 08 feb 2009, 22:34

Onze hond heeft sinds kort een tumor aan een tepel. Zij is 12 1/2 jaar oud en is erg levenslustig. Haar conditie is uitstekend. Ze is voor de helft een Mechelse herder en voor de helft een Friese stabij. De dierenarts zegt dat zij zo snel mogelijk geopereerd moet worden. Nu krijg ik daar geen goed gevoel bij.
Wij lazen op internet een verhaal over dit ziektebeeld en een operatie lijkt mij het begin van het einde. Wij zijn nu 3 dagen bezig met MMS en gaan door tot 2x daags 3 druppels. Dan even zien of er iets verandert.
Heeft iemand ervaring met dit soort klachten bij honden?
We hopen dat er een antwoord komt!
Groetjes,
topaas
topaas

Re: MMS bij dieren

Berichtdoor jolinemaria op 10 feb 2009, 15:46

jolinemaria

Berichtdoor topaas op 12 feb 2009, 00:46

hoi Jolinemaria,
Bedankt voor jouw reactie. Zo te lezen zitten wij toch aardig goed met de dosering.
Wij geven onze hond als onderhoud 3 druppels per dag en wanneer zij de chloorlucht begint te ruiken, staat ze vol verwachting, al kwispelend te wachten tot haar drankje klaar is.
Hartelijk dank voor jouw reactie.
Groetjes,
topaas
topaas

Berichtdoor jolinemaria op 24 feb 2009, 08:05

Leuk dat de hond ernaar uitkijkt. Dat zegt genoeg.
jolinemaria

Berichtdoor Laurens op 08 apr 2009, 16:44

Beste Jolinemaria,

Ik ben van plan MMS aan mn vogels te gaan geven. Sugestie's over dosering zouden heel welkom zijn.

Alvast Dank hiervoor

met vriendelijk groet
Laurens
Laurens

Berichtdoor sarah op 15 apr 2009, 21:08

Hey,
Mijn hond heeft dit ook meegemaakt. Ze had al enkele maanden een klein gezwel op haar poot, niks ergs zei de dierenarts bij controle in de zomer. Rond kerst begon dit op 3 weken tijd enorm te zwellen tot het zo groot was als een ei. Terug naar dierenarts. Ze verontschuldigde zich dat ze er zo snel aan voorbij was gegaan in de zomer, want dat dit kanker was. En dat mijn hond zo snel mogelijk geopereerd moest worden. Afspraak begin januari dus. Maar ik voelde me er helemaal niet goed bij. Ragna is al 9 jaar oud, wat voor een boxer al mooi is, had geen tekenen van pijn, speelde, at en dronk nog zoals anders en liep even vrolijk rond. En volgens de dierenarts moest ik er rekening mee houden dat ze in de operatie kon blijven want ze heeft niet zo'n sterk hart, en ze is al oud. Bovendien zou het genezingsproces langzaam en met risico op complicaties lopen gezien de locatie en grootte van de tumor. Nu geloof ik niet in kanker zoals onze geneeskunde doet. Ik heb de gnm gevolgd ( google daar maar eens op ). De tumor is gestopt met groeien, en beginnen krimpen. Weliswaar nadat ik had uitgezocht wat de oorzaak was en hoe we dat konden oplossen. Gezwellen ontstaan niet zomaar, je moet naar de oorzaak gaan.
Ik ben enorm blij dat ik haar niet heb laten opereren en dat ze nog vrolijk rondhuppelt. Enfin wat ik eigenlijk wil zeggen, MMS kan het proces wel ondersteunen, maar om het echt op te lossen, moet je het ook bij de oorzaak aanpakken, anders krijgt ze na verloop van tijd misschien weer een gezwel...
succes ermee !
sarah

Berichtdoor jolinemaria op 16 apr 2009, 08:40

Laurens schreef:Beste Jolinemaria,

Ik ben van plan MMS aan mn vogels te gaan geven. Sugestie's over dosering zouden heel welkom zijn.

Alvast Dank hiervoor

met vriendelijk groet
Laurens

Ha Laurens,
Ik zelf weet er ook niks van behalve dan dat je http://mmsadvisor.com veel antwoorden kunt vinden.
Ook bestaat de mogelijkheid Jim Humble zelf te mailen.
Succes!
jolinemaria

Berichtdoor topaas op 22 jun 2009, 23:50

jolinemaria schreef:Leuk dat de hond ernaar uitkijkt. Dat zegt genoeg.

In februari heb ik een vraag gesteld over MMS bij dieren.
Nu, zoveel maanden later, kan ik vertellen dat onze hond, die een tepeltumor had,kortgeleden weer
naar de dierenarts is geweest voor een jaarlijkse coctailprik. Zij werd verder onderzocht en de conclusie was dat de
tepeltumor zo klein was geworden, dat hij het niet nodig vond om haar daaraan te opereren.
Zo zie je maar weer(!!!!)
Dankzij MMS en verder een hele hoop aandacht voor de hond is zij toch practisch weer hersteld.
groetjes,
topaas
topaas

Berichtdoor Monique op 29 jul 2009, 00:08

sarah schreef:Hey,
Mijn hond heeft dit ook meegemaakt. Ze had al enkele maanden een klein gezwel op haar poot, niks ergs zei de dierenarts bij controle in de zomer. Rond kerst begon dit op 3 weken tijd enorm te zwellen tot het zo groot was als een ei. Terug naar dierenarts. Ze verontschuldigde zich dat ze er zo snel aan voorbij was gegaan in de zomer, want dat dit kanker was. En dat mijn hond zo snel mogelijk geopereerd moest worden. Afspraak begin januari dus. Maar ik voelde me er helemaal niet goed bij. Ragna is al 9 jaar oud, wat voor een boxer al mooi is, had geen tekenen van pijn, speelde, at en dronk nog zoals anders en liep even vrolijk rond. En volgens de dierenarts moest ik er rekening mee houden dat ze in de operatie kon blijven want ze heeft niet zo'n sterk hart, en ze is al oud. Bovendien zou het genezingsproces langzaam en met risico op complicaties lopen gezien de locatie en grootte van de tumor. Nu geloof ik niet in kanker zoals onze geneeskunde doet. Ik heb de gnm gevolgd ( google daar maar eens op ). De tumor is gestopt met groeien, en beginnen krimpen. Weliswaar nadat ik had uitgezocht wat de oorzaak was en hoe we dat konden oplossen. Gezwellen ontstaan niet zomaar, je moet naar de oorzaak gaan.
Ik ben enorm blij dat ik haar niet heb laten opereren en dat ze nog vrolijk rondhuppelt. Enfin wat ik eigenlijk wil zeggen, MMS kan het proces wel ondersteunen, maar om het echt op te lossen, moet je het ook bij de oorzaak aanpakken, anders krijgt ze na verloop van tijd misschien weer een gezwel...
succes ermee !

Onderstaand berichtje had ik al geschreven bij ervaringen.:

Ik gebruik MMS zelf, maar geef het ook aan mijn dieren. Zelfs met een pipetje aan onze kuikens. Binnen een kwartiertje lagen de dode wormpjes, waar onze kuikjes last van hadden, op de krant . Heb het aan een oud tam ratje gegeven die zeer sterk aan het vermageren was. Wat er aan de hand was weet ik niet. Maar na een paar dagen ging ze weer wat aankomen en werd weer wat levendiger. Op het ogenblik geef ik het aan mijn 11 jaar oude boxer (hond). Die doet wat vreemd. Net of hij dronken is, botst overal tegenaan. HEt resultaat weet ik nog niet. Misschien is mijn vriendje wel gewoon op. De gemiddelde leeftijd van een Boxer is niet zo hoog. (8-10 jaar) Ook heeft hij een gezwel aan zijn poot, een vetbult zegt de dierenarts. En inderdaad hij is ook te oud om nog te laten opereren.

Monique
Monique

Berichtdoor x4al op 21 jun 2010, 20:25

De hond van mijn zoon heeft een tak naar binnen gekregen welke operatief is verwijderd, nu 2 operaties en 2 antibioticakuren verder blijft er uit de gehechte wond(waar een stukje van open staat 3cm) steeds vuil uit komen en vorige week toch weer een piepklein stukje hout. Ze voelt zich ook niet lekker ik wil gaan proberen om met MMS de laatste troep er uit te krijgen, Manja weegt 20 kilo en ik heb na veel googlen teveel info gekregen...of het ligt aan mijn leeftijd? :roll:
ik wil beginnen met 1 druppel op ???activator , mag ik het ook met appelsap aanlengen? in zo'n situatie wat is verstandig qua druppels opvoeren per dag? kortom best wat vragen.

Ik hoop iemand te treffen voor goed advies, alvast enorm bedankt Jacqueline
x4al

Berichtdoor janka op 18 jul 2010, 14:10

Hallo Sarh,

Ik las jouw verhaal over je hond en je had er iets over GNM bijstaan!!
Ik wil er eigenlijk wel iets meer van weten.

Janka
janka

Berichtdoor platvis op 12 aug 2010, 17:32

mijn hond heeft erg veel last van jeuk mijn vorige hond ook een cairnterrier had dit ook en is helaas overleden ,maar goed deze hond begon met een paar weken ook jeuk te krijgen vooral op haar rug en kont maar ik wel niet meer met predisoninjectie gaan geven dus geef ik haar nu elke dag een druppel mms in haar water en alleen maar brokken als voeding ,vlooien heeft ze niet dus dat is het niet allemaal bultjes op haar rug ,mijn vraag is hoeveel druppels mag ik haar geven.
platvis

Keer terug naar Miracle Mineral Supplement - Kennis en Ervaringen