Info Hydrogen booster

Bespreking over HHO ofwel Hydroxy oftewel Brown's gas.
Systemen om d.m.v. toevoegingen van Hydroxy aan een brandstofmotor, direct brandstof te besparen, tot wel 30%. Sommigen claimen zelfs meer.

Moderators: robin, Frank Bonte

Info Hydrogen booster

Berichtdoor Frans op 28 okt 2008, 22:02

Laatst bijgewerkt door Frans op 20 apr 2010, 20:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Frans

Re: Info Hydrogen booster

Berichtdoor Frans op 05 jun 2009, 21:50

Frans

Het kan niet werken !

Berichtdoor Frans op 14 sep 2009, 20:59

Frans

Berichtdoor Kees op 15 sep 2009, 00:44

Nou dat is klare taal.
Conclusie; ik heb een toverpot in mijn auto waarmee ik wel zuiniger rijd.

Ik heb al meer van dit soort filmpjes gezien. Mensen die er berekeningen bij doen om aan te tonen dat het niet kan werken. Maar ze hebben het geen van allen geprobeerd. Het had hen een heleboel moeite bespaard om dat soort filmpjes niet te maken. Ze focussen maar op 1 ding: energie verlies in alle processen. Maar wat ze vergeten is dat je sommige processen ook efficiƫnter kunt laten verlopen en dat is precies wat er gebeurt.

Beste mensen laat je niet uit het veld slaan door dit soort kul filmpjes.
Luister liever naar mensen die het in de praktijk hebben geprobeerd.
Kees

Steve Harris Interviews David Blume

Berichtdoor Frans op 23 sep 2009, 21:18

Frans

Berichtdoor yahoo serious op 23 dec 2009, 15:12

Ik heb het zelf in mijn auto gebouwd, maar het is toch wel veel vallen en opstaan geweest hoor.
Uiteindelijk bespaar ik 30% op mijn brandstof, maar omdat ik ook mijn maf (mass air flow) sensor nu vanuit de auto kan bijstellen, kan het wel dat ik ook wat vermogensverlies heb.
Ik rij een Seat Marbella van 15 jaar oud, en het doel is zo zuinig mogelijk te rijden.
Het is niet zo eenvoudig als het lijkt, maar de besparing lijkt niet zozeer door het waterstofgas te komen, maar door de zeer hoge verbrandingstemperatuur van waterstofgas krijg je ook een meer volledige verbranding van de benzine.
Daar komt bij dat teveel geproduceerde electriciteit normaal gewoon wegvloeit, maar nu wordt omgezet in waterstofgas.

Kees schreef:Nou dat is klare taal.
Conclusie; ik heb een toverpot in mijn auto waarmee ik wel zuiniger rijd.

Ik heb al meer van dit soort filmpjes gezien. Mensen die er berekeningen bij doen om aan te tonen dat het niet kan werken. Maar ze hebben het geen van allen geprobeerd. Het had hen een heleboel moeite bespaard om dat soort filmpjes niet te maken. Ze focussen maar op 1 ding: energie verlies in alle processen. Maar wat ze vergeten is dat je sommige processen ook efficiƫnter kunt laten verlopen en dat is precies wat er gebeurt.

Beste mensen laat je niet uit het veld slaan door dit soort kul filmpjes.
Luister liever naar mensen die het in de praktijk hebben geprobeerd.
yahoo serious

Keer terug naar Hydrogen Booster, HHO en Waterstofenergie