Chief

Als je wilt kan je jezelf even voorstellen.

Moderators: robin, Frank Bonte

Chief

Berichtdoor Chief op 14 dec 2009, 03:21

Op het forum heet ik Chief. Groot respect voor Indianen, ik ben geen Indiaans opperhoofd maar het heeft met mijn bijnaam te maken, daardoor kreeg ik jaren geleden de bijnaam "Chief" of "Big Chief", mogelijk omdat ik ietsje aan de grote kant ben... met een slordige 100 kilo sta ik rotsvast op deze wereldbol. Al heb ik vaak het idee of gevoel dat ik juist helemaal niet vast sta maar eerder rondzweef...
Niet vast dus, moeilijk te aarden; het is me nog niet duidelijk waarom. Hoef ik ook niet te weten denk ik.

Vaak staar ik naar de sterrenhemel, zoekend naar een ruimteschip of een ander teken van iets daarboven, want ik ben overtuigd dat ze daar zijn. Als ik dan zo aan het zoeken ben zie ik niks speciaals, soms een 'vallende ster'. Maar als ik zomaar eens langs een raam loop en buiten kijk zie ik in een flits vanalles. Oranje bollen die rondzweven, gelige driehoekige lichtflitsen die met een razende vaart voorbij flitsen, omhoog of omlaag, soms gekleurde dingen die allerlei kanten op gaan, knipperende lampen wat vliegtuigen lijken maar dan opeens de andere kant op gaan.... is er een of andere simpele ziel met niet-knallend vuurwerk aan het spelen of wat zie ik allemaal daarbuiten? Ik kan het niet verklaren. Ik loop ook niet constant met een fotocamera rond. Ik denk ook niet dat mijn klein digi-cameraatje van 850K pixels iets ziet... de maan krijg ik er niet eens mee gefotografeerd :(

De halve eeuw dat ik op de Aarde rondhuppel heb ik al veel meegemaakt, leuke en minder leuke dingen. Door die minder leuke ben ik een beetje de weg kwijt geraakt maar heb die toch enkele jaren geleden weer gevonden en de draad weer opgepakt. Instanties vinden dat er een rode draad door mij heen loopt. Prima, dat mogen ze vinden, moeten zij weten. Als dat mijn salaris garandeert vind ik het prima. In de uren wanneer ik mezelf kan en mag zijn ben ik creatief bezig met vanalles waar ik op dat moment zin in heb. Dat kan zijn dat ik aan mijn auto aan het sleutelen ben, of een auto of een ander voorwerp aan het opschilderen ben (Airbrush), of ik ben met mijn windmolentjes of zonnecollectoren bezig, zelf maken van gebruikte dingen, of ik struin internet af om dingen op te zoeken etc. Alles wat beweegt trekt mijn aandacht. Kenitische kunst vind ik geweldig, wat ik wil combineren met een windmolentje bijvoorbeeld om er stroom mee op te wekken. Magneetmotor ben ik uiteraard ook mee bezig maar dat lukt niet. Joe Cell, HHO, GEET, UFO, stenen, 2012, etc etc, alles vind ik interessant. Alles wil ik maken, uitproberen, bedenken etc. Meten en berekenen en getallen heb ik helaas geen sjoege van maar door te proberen kom ik er ook wel achter of het wel of niet werkt. Als het echt nodig is dat ik een berekening ergens voor moet hebben ga ik naar buiten, trek iemand van zijn fiets af en vraag hem even iets uit te rekenen; bij wijze van spreken dan uiteraard...

Door mijn gebrek aan de nodige financiën ben ik genoodzaakt om veel zelf te maken en zelf te doen wat resulteert dat ik inmiddels zo ongeveer alles kan.
Mensen vragen de laatste tijd mij steeds om raad, iets wat ik vroeger nooit meemaakte. In mijn mindere (donkere?) tijden sloot ik mezelf van de buitenwereld af, vooral als er meerdere mensen in de buurt waren. Onder bekenden kon ik mijn verhaal wel doen wat ik uit ervaring onthouden had. Nu vragen mensen mij dingen waar ik niks van weet en zodra de vraag gesteld is komen de juiste antwoorden als vanzelf en ik kan ze vertellen wat nodig is. Raar, maar mooi... ik kan ook mensen (op afstand) helpen, genezen. Ik zie mezelf als een "First Wave Indigo". Wat ik op de Maya site lees geeft zoveel herkenning. Mooie site overigens, erg leerzaam.

-:¦:- -¦- +

'..·´¨¨)) -:¦:- *

*¸.·´ .·´¨¨)) -:¦:- .·´¨¨)) -:¦:-

((¸¸.·´ + ..·´ Groetjes PAUL -:¦:-

-:¦:- . ((¸¸.·´* -¦- + *
Laatst bijgewerkt door Chief op 22 jan 2010, 01:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Chief

Re: Chief

Berichtdoor bl0emetjE op 31 dec 2009, 00:29

Hallo Paul,

Volgens mij mijn allereerste berichtje hier! Welkom!
En dankjewel voor het delen van je verhaal!
Toen ik het las, moest ik heel erg denken aan een vriend van mij, ik denk dat zijn verhaal bijna hetzelfde gaat als dat van jou!
Even verwachtte ik dan ook zijn naam onder het stukje tegen te komen, maar het was de jouwe :)

Ik wilde er toch eventjes op reageren!
Volg, en luister naar, je hart,

veel liefs van bl0emetjE
bl0emetjE

Berichtdoor Chief op 17 jan 2010, 17:06

Dank je voor je antwoord.
Dingen gaan toch niet echt als ik gehoopt heb. De JoeCell doet niks, de waterwervelaar krijgt geen vortex, pendel wil niet draaien, Chembuster doet wel wat, trekt vogels aan :shock: , blauwe lucht, geen strepen te zien, dus dat is al wel iets.
Ik ga maar met de modeltrein spelen, even mijn gedachten van alles afzetten... :?
Chief

Berichtdoor m44 op 19 jan 2010, 22:58

zaken komen zoals ze moeten komen chief.
je bent denk ik op de goede weg.
welkom hier.

100kilo ?... :D kleintje :wink:
m44

Keer terug naar Stel jezelf voor