Welkom op het NulpuntEnergie Forum

Moderators: robin, Frank Bonte

Welkom op het NulpuntEnergie Forum

Berichtdoor Wim Vos op 21 okt 2000, 02:01

Welkom,

Dit Forum is 22 augustus 2004 van start gegaan met als doel het makkelijk uitwisselen van informatie, ideeën, vragen en antwoorden over vrije- ofwel nulpuntenergie in het algemeen. Het is niet ter vervanging van de Yahoo Nieuwsgroep maar als aanvulling.
Vrije- of Nulpunt energie blijkt een nauwe verbandschap te hebben met gezondheid vandaar dat er ook allerlei onderwerpen met gezondheid te vinden zijn.

Sinds het begin is er veel op gekeken (gemiddeld 47 unieke bezoekers per dag) maar weinig op gepost. Met de komst van moderne software in het gemakkelijker geworden meer een "Team spirit" te creëren. :~~~

Zo hebben we 15 augustus 2008 het forum overgezet naar phpBB3, een zeer geavanceerd Forum systeem dat gebruikers veel meer mogelijkheden biedt. Bovendien voorkomt het Spam waardoor beheerders en moderators minder werk hebben dit forum schoon en aantrekkelijk te houden. 8)

:?: Als je vragen hebt over de werking van dit forum klik op Help in het menu, daar vindt je een uitgebreide uitleg.

Het forum en de websites: http://www.vrijeenergiemachine.nl en http://www.nulpuntenergie.net zijn aparte eenheden.

Het is één van de taken van een moderator om de kwaliteit van het forum te bewaken en de actieve deelname van meer gebruikers te stimuleren. We zien tot onze vreugde, dat steeds meer nieuwelingen berichten plaatsen. Heb je dat nog niet gedaan? Doe dan eens mee met een onderwerp waarin je interesse hebt. Je hoeft echt geen deskundige te zijn.

Uit ervaring weten we, dat je soms een drempeltje over moet om een eerste bericht te plaatsen. Het is heel simpel: wil je reageren op het bericht van een ander? Klik dan op “PLAATSREACTIE”, type je tekst, klik op “OK” en uw reactie is geplaatst.
Wil je een nieuw bericht plaatsen onder een bepaald topic? Klik dan op “NIEUWONDERWERP”, type de titel van het onderwerp, type je tekst, klik op “OK” en je nieuwe onderwerp is geplaatst.

Tenslotte zijn wij erg benieuwd naar jouw mening over dit forum. Wat vind je van de onderwerpen en de berichten, mis je wat, moet er wat veranderen, etc.? Jouw reactie verschijnt onder dit bericht, als je handelt, zoals hiervoor is beschreven.

Wij danken je alvast voor je bijdrage en wens je veel leesplezier op dit forum.

Webmaster
Wim Vos
Site Admin

Re: Welkom op het NulpuntEnergie Forum

Berichtdoor cornve op 20 maart 2010, 17:40

Hallo,

http://www.magniwork.com/?hop=isis77 :~~~

Bovenstaande link geeft een e-boek aan dat je online e kan kopen.
Je krijgt instructies om zelf gebruik te kunnen maken van vrije energie en die energie door middel van een zelfgemaakt apparaat
te genereren en al de elektrische apparatuur in je huis hierop te laten draaien en zodoende
je energie rekening g naar 0 te reduceren. :wink:
Ik ben nieuwsgierig geworden en overweeg zo'n apparaat te bouwen, ik ben a-technisch en heb uiteraard hiervoor hulp nodig, die ik evt.
kan krijgen van een familielid.
Het betreffende lid zegt dat vrije energie niet werkt. Ik leg dit terzijde en wil hiermee een experiment doen voor mezelf.
Heeft iemand van het forum ervaring met het te bouwen apparaat in de link.
Wellicht is commentaar op het voor e n tegen leerzaam in het gebruik van vrije energie. :!:

Ik wacht jullie reacties af en hoop op goede suggesties/ideeën

cornve
cornve

Re: Welkom op het NulpuntEnergie Forum

Berichtdoor Marco op 20 maart 2010, 17:53

Dit is een beetje hetzelfde als wat jij wilt en ik kreeg ook nog geen reaktie helaas:

viewtopic.php?f=3&t=414

gr
Marco
Marco

Keer terug naar Nieuws