Om een verbinding met Radionica te krijgen is het echt heel verhelderend om zelf proefjes te doen. Ik heb dat o.a. gedaan met bonen(sperzie-).
Ik heb vier potjes genomen, gevuld met identieke potgrond. Alle vier de potjes van twee bonen voorzien.
Toen heb ik een foto genomen van alle potjes afzonderlijk, op de plaats waar ze zouden komen te staan (de vensterbank in de woonkamer). Deze foto's dienen als een soort adres. Dit werd in gelezen in de computer waar het radionische programma op draait (kan uiteraard ook op een hardware apparaat of zelfs zonder apparaat. gewoon met gerichte intentie.) Voor de drie potjes die behandeld werden had ik een uniek groeistimulerend behandelingsprotocol klaar liggen in de vorm van een affirmatie. Eén potje bleef onbehandeld: het controle potje. Identieke behandeldeling voor alle vier de potjes.
Hier volgt het verslag van de proef:
WAT IS EFFECT VAN VERSCHILLENDE RADIONISCHE BEHANDELINGEN ?
7 sept 2004.
4 potjes met 2 boontjes per pot:
A- controle
B- met levens energie (3411466)
C- met gezonde groei (58038988)
D- met muziek
25 okt.
Voorlopige conclusie: pot B en D doen het beter dan de controle-pot A. In pot C zijn de boontjes verrot net voor dat ze goed uitliepen ??
D is eerder met alles en groter en heeft nu een boontje meer hangen dan B. Maar het verschil wordt minder.
B leek beter bestand tegen water te kort dan D. D ging hangen terwijl B er nog goed uit zag.
De onbehandelde pot heeft meer last van luis dan B en D.
14 NOV.
BOVIS-waarden:
A 5400
B 9300
C -
D 9500
de boviswaarden bij het begin van de proef waren gelijk !
Waarnemingen aan het eind van de proef:
bij A is er maar 1 van de 3 hoofdwortels uitgegroeid.
B en D hebben meerdere hoofdwortels per stam die uit
gegroeid zijn.
D heeft wat plakkerige bladschade langs nerf aan onderkant.
(waarschijnlijk door insekt)
A heeft vrij veel kleine wortelknolletjes.
B wat minder maar wel van groter formaat en op enkele plaatsen geconcentreerd.
D heeft vrij veel en van groter formaat.
foto 1.
[img]http://ton4reso.punt.nl/upload/Bonen_1_klein.JPG[img]
foto 2.
weet niet hoe die foto's zichtbaar kan maken, 2 laat niet eens url zien.
kijk ik morgen naar.
groet,
Ton.